علوم ماورا طبیعه

کاربرد شاقول یا پاندول در ماورا

کاربرد شاقول یا پاندول در ماورا

کاربرد شاقول یا پاندول در ماورا چیست؟

شاقول یا پاندول ابزاری است که می تواند ما را به سوی بخش الهام گر وجودمان راهنمایی کند و پاسخ سؤالات ما را بدهد.

بسیاری از سیستم‌ها و روش‌های پیشگویی از جمله ستاره بینی, تاروت و آچینگ و… مراسم و تشریفاتی هستند که به انسان ها کمک می‌کنند تا فرد بتواند به سوی قدرت‌های درونی و روحی خویش هدایت شود یا بر آن‌ها تمرکز نماید

شاقول یا پاندول

شاقول یا پاندول

بسیاری از کسانی که به علوم پوشیده و انواع دریافت‌های خارجی عشق می ورزند، این انتظار را دارند که افرادی که از این دانش‌ها و تکنیک‌ها اطلاعاتی دارند، خلاصه و نتیجه تمرین‌ها و دریافت‌های خویش را به صورت چند جمله مختصر و مفید در اختیار آنان بگذارند.

موقعی که صادقانه به آن‌ها گفته می شود برای رسیدن به این مدارج بالا باید قبلا در هیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، مدیتیشن، یوگا، پاراسایکولوژی، تاروت و روش های کاربردی مانند استفاده از کریستال‌ها، دستنویسی اتوماتیک و… اطلاعات داشته بلکه تسلط پیدا کنند، این مطالب را مانع تراشی می پندارند.

علوم پوشیده یک مساله اجتماعی و گروهی نیست، بلکه یک ذوق فردی است و همانطور که هر فرد می‌تواند در خلوت خانه به نقاشی، آموزش موسیقی، گفتن شعر و… بپردازد می‌تواند در رشته‌های پاراسایکولوژی، مدیتیشن، یوگا، مراقبه، خودهیپنوتیزم و… هم به مطالعه و تمرین مشغول باشد. برای کسانی که به مطالعه و تجربه در تمرکز بر روی گوی کریستال یا پاراسایکولوژی هم می پردازند، این کارها با معنا و مفید خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *